Wednesday 29 January 2014

Melangkah kembali

Assalamualaikum dan salam sejahtera sebagai pemula bicara setelah lama berhenti menulis tentang manusia dan segalanya. Setelah sekian lama, setelah bertembung banyak peristiwa, setelah hilang semangat dan usaha, akhirnya aku kembali melangkah semula. Menulis untuk jiwa dan meluahkan idea saat melihat manusia sekitar dunia. Bila ada yang bertanya mana post yang lama. Maaf aku dah padam kesemuanya. Semangat lama sudah aku campak ke laut sana dan kini aku melangkah dengan semangat yang baru tanpa kawalan sesiapa jadi mengapa perlu kisah yang lama. Mungkin angkuh barangkali aku berbicara tapi bagiku jika peristiwa lama hanya bikin kau putus asa untuk berusaha, mengapa mahu lagi ia disimpan lama. Baik jika dihapuskan saja bukan. Assalamualaikum



tx ya..hv a nice day

No comments: